Pressmeddelande -
Bubbleroom avslöjar: Samarbete med influencern Andrea Norrman.
Från skir satin till 3D-blomster och stora volanger är kollektionen framtagen för att klä den moderna bröllopsgästen.
Samarbetet som lanseras den 16 maj är influerat av Andreas kommande bröllop i juni, där Andrea strävat efter att skapa en garderob till bröllopsgästen som innehåller exklusiva plagg att bära för alla sommarens viktiga fester. Från de första skisserna till den färdiga kollektionen har Andrea varit djupt involverad.
"Att skapa den här kollektionen tillsammans med Bubblerooms designteam har varit en dröm som gått i uppfyllelse. Varje plagg reflekterar min personliga stil och passion för mode, samtidigt som den erbjuder något unikt för varje bröllopsgäst. Jag är stolt över att presentera en kollektion som jag fullständigt står bakom och som jag vet kommer att få andra att känna sig lika speciella som jag gör." – Andrea Norrman.
De 12 plagg som ingår i kollektionen inkluderar väl genomtänkta detaljer som klänningar i spets, stora volanger, blommönster och 3D-blommor i en ljuv färgskala som verkligen andas sommar.
Barbro Sehlman, Design Manager på Bubbleroom, delar Andreas entusiasm:
"Att arbeta med Andrea har varit en fantastisk resa. Hennes öga för detaljer och hennes förståelse för vad som gör ett plagg speciellt har varit ovärderlig. Vi är övertygade om att denna kollektion inte bara kommer att uppskattas av Andreas följare, utan av alla som söker den där perfekta outfiten för sommarens bröllop och fester."
Kollektionen lanseras på online på bubbleroom den 16 maj kl. 10:00 men kommer också att finnas tillgänglig i Bubblerooms fysiska pop up-butik på Åhléns City i Stockholm.
Om Andrea Norrman
Andrea Norrman är en framstående influencer och entreprenör känd för sin eleganta stil och sin förmåga att inspirera andra inom mode och livsstil. Med en passion för exklusiv design och personlig estetik har Andrea etablerat sig som en betydande röst inom skönhets- och modevärlden.
Ämnen
Bubbleroom är ett av Nordens snabbast växande e-handelsbolag inom mode med en tydlig vision om att bli marknadsledande som livsstilsdestination för lyxigt, glammigt och feminint mode. Bubbleroom har sin primära kundbas i Norden med distribution till delar av Europa via Zalando. Bubbleroom grundades 2005 som en webbshop för exklusiva varumärken och har sedan dess utvecklats till att vara en etablerad marknadsaktör inom festmode och vardagliga kläder.